TEAM

Känner att mitt blog flow är uppe just nu, så tänkte passa på att uppdatera vad jag gjorde idag. 
Åkte in till Mesa med Bryany, Lexie, Kaia och Lia för att ha en shopping dag och lite tjejtid. På vägen upp dit stannade vi vid världens näst största mine och tog kort. Herregud va stort det var, det bara gick on and on. Men det var faktiskt riktigt coolt att åka oh se det. Efter vårt lilla stopp åkte vi vidar till Mesa där vi stannade vid ett köpcenter och började shoppa. Jag köpte faktiskt bara lite underkläder, och så gjorde jag manikyr och byggde på mina naglar. Det är så otroligt billigt här, det kostade bara 30 dollar att bygga dem, så runt 190 kr så tänkte att det var lika bra att passa på med tanke på att det var så billigt. Efter vi hade gått omkring i köpcentret gick vi och åt lunch på cheescake factory, så jag var basically i heaven. Alltså inte nog med att de har världens bästa cheesecakes där, de har dessutom sjukt god mat. Har ni chansen borde ni verkligen gå dit! Åt super goda pastor och sallader och avslutade med massa god cheesecake. Efter lunchen fortsatte vi shoppadet, men jag blev lite uttråkad och gick och köpte glass istället hehe. Runt åtta drog vi hem igen, men alltså holy crap jag var så jävla hungrig och alla ställen vi åkte till var stängda, till och med Donken (what the heck?), så Bry körde oss till Walmart så jag köpte massa mozarell sticks, muffins och chips och åkte vidare hem till Lexie för att ha sleepover. Nu ligger jag hemma hos henne och alla snarkar medans jag inte kan sova. Imorgon ska jag till Phoenix för att spendera resten av lovet där med min värdfamilj på ett hotell. Vi ska bland annat kolla baseball match, så det lär bli spännande! 
Ha det bra så länge, puss och kram. 
 
- vid gruvan -
- detta är ett hjul på maskinerna som kör nere i gruvorna -
- titanic -
- bara för att skryta om att jag går omkring i jeans kjol och ballerina -
- shopping -
- cheesecake factory -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!