MAGIC

- Kesley, Kylie, Shania, Lexie, Kalee, Lauren, Maddy, jag, Marissa och Heather på konserten - 
 
Är hemma i Arizona nu efter några dagar i Cali, komer snart ett inlägg om resan! 
Sedan jag kommit hem har jag hunnit med tennis i mängder och kör konsert. Blev rankad nummer ett i tennis laget, så det var ju väldigt roligt. Det ända dåliga med det är att jag måste möta våra motståndares bästa spelare... men vi hade våra första matcher igår, och jag vann! Var hur glad som helst, trodde verkligen att jag skulle förlora eftersom jag har världens sämsta nerver och blir hur nervös som helst. Min coach kom över och pratade med mig under matchen och jag bara började gråta. Måste verkligen bli bättre på den mentala delen. 
Har match imorgon också, så önska mig lycka till! 
I kväll hade vi kör konsert i skolan, och eftersom jag är med i kören uppträdde jag med. Detta var en av våra kortare konserter så det var skönt. Efter den åkte jag med Kylie, JD, Brenden, Hyrum och Trina till DQ för att firade. Sedan åkte jag hem, och nu ska jag kolla film och sova, tennisen gör mig så sjukt trött. 
P&K 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!