SHOW YOUR EAGLE PRIDE

- Twinners med Lauren på PJ Monday- 
- Lexie, Kalee, Shania, Jess och Seneca på Toga Tuesday - 
 
Men tjena! 
Denna vecka har vi spirit week i skolan, så på schemat stod det; 
Pajama Monday
Toga Tuesday 
Class VS. Swag Wednesday 
Thrift shop Thursday 
Animal Friday
Igår chillade vi runt i pjamas hela dagen i skolan och herre gud va skönt det var, vill alltid ha på mig pjamas i skolan ju. Alla lektioner var chill, och efter skolan åkte jag hem och hängde med Aly och sedan Seth och såg på film hela dagen typ. Idag var det tisdag och vi hade Togas på oss, vi hade även assembly idag så alla klasser var kortare. Efter skolan gick jag och kollade på killarnas sista hem match för soocer denna säsongen, och de vann med 7-0, och Mateo gjorde hattrick. De är så himla duktiga och har kvalificerat till State, är sjukt stolt över dem! Efter Matchen åkte jag hem med Maddy och gör just nu ordning mig för att gå på pilates ikväll. Efter pilatesen ska jag träffa Kay och hennes kompisar och spela soccer med dom borta vid collaget. 
Ska försöka ta bilder varje dag av spirit week och lägga upp de här och även skriva hur en vanlig skoldag ser ut för mig! Ha det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!