R U MINE?

 
 
- bästa laget - 
 
Hej kompisar! 
Nu har soccer säsongen slutat och jag har lite blandade känslor. Det ska bli skönt att inte ha träning efter skolan, att kunna gå och hänga med kompisar utan att hamna i trubbel. Men jag kommer att sakna alla så otroligt mycket, att gå med i laget var bland det bästa jag har gjort detta året.
Vi spelade vår sista match i torsdags i Globe som är mitt ute i nowhere, på riktigt. Vi tjejer gick in med inställningen att detta var vår sista match så denna skulle vi ju såklart vinna, och guess what? Vi vann! Och inte bara det, men det var jag som gjorde målet. Det kan ha varit den mest underbara känslan någonsin när jag tog skottet och jag såg den fara in rätt upp i krysset. Tog mig en sekund att fatta att det verkligen hände innan jag blev överförst med kramar och alla började skrika "she's from Sweden". Matchen slutade 1-0 till oss, så det var amazing. Killarna spelade efter oss och även de vann.
Dagen efter på fredagen hade vi tjejer ett litet soccer party för att fira säsongen med massa mat och film, och efter det begav jag mig hem för att fixa mig eftersom Nikki ville att jag skulle följa med henne till en basketboll match i Safford där Sean skulle spela. Så jag åkte dit med Nikki, Mateo och Kaia och hejade. 
När matchen var klar åkte vi vidare till burger king för att frossa i oss mat, det är ju allt jag gör här känns det som, äter onyttigt alltså. Whatever it's America, klart jag ska bli tjock! Efter BK åkte vi hem till Mateo där vi kollade film, men jag somnade efter typ 10 minuter.
När jag kom hem vid 1 tiden hade släkten kommit ner från Utah för att säga hejdå till Aly innan hon ska till South Carolina. Så det var runt 20+ pers i vårat hus under hela helgen, så jag hängde med dem under helgen. Vi hade även ledigt i måndags eftersom det var Marthin Luther King day, vilket var gött.
Just nu sitter jag i skolan och är TA (teatcher's assistant) till Mr. Wheeler som är läraren för computer tech klassen, så det ända jag gör här inne är att sitta och leka på datorn. Så nu borde jag ju bli bättre på att uppdatera tycker man. Vet inte riktigt var som händer idag, ska försöka dra med mig någon till det nya frozen yogurth stället eftersom Kalee fick jobb där och mätta mitt sockerbehov. 

Ha det bra alla svennebananer! 

 

                                                                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!