ON FIRE

solnedgångarna här är helt magiska, finns inget vackrare. har inte använt något filter på den här bilden. 
Aly poseade fint framför solnedgången. 
Lauren och Mandy på la casita.
 
Hejsan alla kära svenskar! 
Usch vad jag är dålig på att uppdatera... måste verkligen skärpa mig! I fredags gick jag, Lauren och Mandy för att äta på la casita som är en mexikansk restuarang, vilket var jätte gott. Där träffade vi även på Lexie och Callie, så vi satt och åt och pratade i någon timme. Sedan drog vi alla till skolan för att se på killarnas basketboll game, samt träffa andra kompisar. Killarna var jätteduktiga och vann överlägset, så efter matchen firades det.
På lördagen började jag dagen med en riktig sovmorgon sedan tränade jag i vårt gym här hemma med Lauren och Aly, känner liksom att jag måste stanna min viktuppgång nu. På kvällen bestämde vi tre oss för att åka till Kainoas för att köpa hem hawaiisk mat till middag. Sedan skulle jag iväg på en bonfire, men tyvärr slutade kvällen med att jag blev kräksjukt, så fick spendera natten inne på toaletten, kul. Söndagen spenderades i sängen hela dagen, med undantag för att gå upp och äta lite då och då. 
Idag är det måndag, och vi hade fotbollsmatch mot Waldengroove. Matchen gick inte så jätte bra, Sidney bröt fingret, Maddy sprained hennes ankle och jag, Nikki och Lia var kräksjuka på sidan. Så det var inte så jätte lyckat, våran tränare ringde även sedan och berätta att även han blivit kräksjuk. Ni måste tycka att detta är jätte roligt att läsa om, hmm. 
Aja, denna veckan kommer flyta på som vanligt med undantag för torsdag då vi åker till Globe för att spela vår sista fotbolls match för den här säsongen. Tagga. 



Kommentarer
Amanda

Åh fy vad jobbigt, krya!!!

2014-01-17 @ 07:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!