HAPPY NEW YEAR

 
Kan inte fatta att det är 2014. Det är helt sjukt hur fort 2013 gick, och det var utan tvekan det bästa året hitills, har verkligen levt livet detta året och upplevt så otroligt mycket! Är så himla tacksam för mina föräldrar som har gjort allt detta verkligt. Jag kan bara hoppas att 2014 blir ännu bättre! 
Jag har nu varit här i ca 6 månader, och har bara ett halv år kvar innan jag kommer hem, vilket jag har svårt att förstå. Men men... 
Nyårsafton började tidigt med soccer practice klockan 9 på morgonen, vilket var lite för tidigt för mig. Men det var roligt att se alla tjejer igen efter jul. Efter träningen åkte jag, Lia och Lauren till Walmart för att köpa lite saker till kvällen. Det slutade med att massa tjejer kom över till mig för att fixa oss och dricka lite drinkar som jag gjort. Vi hängde här i någon timme innan vi begav oss till Courtney som hade fest. Tänker inte skriva här allt som hände under kvällen, men det nya året kunde inte ha börjat bättre.
Hoppas alla ni hade ett riktigt bra nyår med! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!