CLASSIC

 
Jaha så vad gjorde jag under jullovet då... Jag gick på bio flera gånger med massa kompisar, hängde på Denny's, hade träning och tjejkvällar och bara njöt av att inte ha någon skola. Sista torsdagen på lovet så drog jag och vårat tjejlag och killag på fotbollsturnering utanför Tucson. Vad ska jag säga, det gick väl inte så bra direkt, men roligt hade vi iallafall på hotellet. Det var så jäkla varmt ute så vi hängde massa vid poolen på dagen (ja vi hängde vid poolen i januari, vad kan jag söga, Arizona<3) och hade bubbel pool party med hela lagen på kvällen, vilket de andra gästerna inte uppskattade lika mycket som oss. Vi spelade bara 4 matcher och vann 1 av dem, men jag älskar mitt lag ändå för vi har världens bästa tjejer i det. Så nu har ni fått en kort summering av mitt lov, puss och kram. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!