3, 2, SWAG

- med min cookie dough blizzard i handen är det svårt att inte vara glad -
- i väntan på basketen -
- med Lia -
- Med min favvo Kalee. Hon var Swag och jag var klass - 
 
Idag var det som sagt Swag VS. Class tema i skolan, och jag körde på klass. Ingenting speciellt hände i skolan jag chillade bara omkring med alla, och gjorde ingenting i mina klasser. Men det gör ingenting för mina betyg spelar ingen roll hehe. Efter skolan hämtade Buddy och Wade mig och Lia i hans super stora truck. Okay jag är seriöst kär i den bilen, den är så stor att jag typ måste klättra för att komma upp och jag är ju ändå väldigt lång. Och han har världens grymmaste bas och musikläggning i den, så du bara skakar när han blasts music i den. Vi åkte i alla fall till Dairy Queen och köpte massa blizzards och hängde där ett tag, sen åkte vi ut med trucken och åkte omkring bland massa 'hills', och fyfan va det var läskigt. Trodde trucken skulle välta omkull, men när jag kom över rädslan var det bara sjukt roligt. Lite senare på kvällen åkte jag till skolan för att träffa kompisar och se på varsity killarnas basketball game. Gymmet var helt propp fullt med folk och stämmningen var på topp! Idag var helt enkelt en super bra dag. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!