XO

          
 

- random snaps från dagen -
 
Yohoo big summer blow out! Jk. 
Nu har vår sporterna dragit i gång och jag beslutade mig för att gå med i tennis laget. Så i dag hade vi träning direkt efter skolan ute i det otroligt varma vädret. Alltså jag höll ju på att dö av värmen, det var 28 grader, och alla bara gick omkring och skrattade åt mig och sa 'vänta bara tills vi kommer längre in i våren'. Jaha tänkte ju jag då, hur ska lilla jag från kalla Sverige orka spela tennis i 40 grader som det kommer att bli... Men men, jag ska inte klaga, jag älskar faktiskt värmen. Vi spelade i alla fall matcher idag, och jag vann alla mina, så man kan väl säga att det går ganska bra haha. Efter träningen bestämde jag mig för att gå på en promenad, så jag tog på mig mina träninghorts och skor och gick med en kompis på en pw till Kainoa's för att köpa smoothie och sedan vandra hemåt igen. Efter min lilla runda gick jag till collaget och tränade lite tennis på banorna där. Är riktigt taggad inför denna säsongen, vi sjukt gulliga tjejer på laget så det ser jag fram emot! Och nu sitter jag hemma framför tvn och funderar på vad jag vill äta för kvällsmat idag. Ha det bra alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!