MOMENTS

 
 
I måndags var det presidents day, så vi hade ingen skola, så jag åkte jag ut till en sjuktbana i mitten av öknen för att prova på att skjuta lite med Darby, Katie och Lia. Jag har liksom aldrig tagit i en pistol i hela mitt liv, eller knapp sett en så jag var typ livrädd när vi kom dit och hörde alla skott från snubben bredvid oss med militärvapen. Men vi tog fram våra två gevär och revolver och började skjuta. Det var faktiskt riktigt roligt, även fast jag bara träffade the target en gång typ. Men fy vad ont i öronen man fick, vi hade glömt öronproppar och det var så sjukt högt. När vi hade skjutit ett tag frågade killen bredvid oss med militär vapnet om vi ville prova skjuta med det, så det gjorde vi också. Det var en riktigt coolt alltså! Efter skjutningen chillade jag ett tag innan Ben hämtade upp mig och Lia, så vi åkte till DQ för att köpa våra vanliga blizzards och åkte sedan vidare till Zeff's hus för att käka pizza och hänga där. 
I tisdags var jag i skolan, gick på tennis practice och åkte sedan men Wendy och Lauren till pilates klassen. 
Och idag (onsdags) var det en helt vanlig dag, gick i skolan som vanligt, åkte med Seth och åt pizza på lunchen. Han är så gullig, han hade liksom kommit hem från en basket match tidigt den morgonen och var super trött men körde ändå med mig och åt när jag berättade att jag var sugen på pizza. Sedan insisterade han även på att betala för min pizza med. Han är så snäll! 
Sedan skippade jag tennis träningen eftersom jag var alldeles för trött, gick och köpte smoothie och kom sedan hem. Nu ska jag sova, är så extremt trött. 
P&K 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!