HEY BROTHER

- Aly, ja och Lauren utanför templet -
- Gilbert temple -
- random bild från vägen påväg mot Phoenix -
- the outdoor mall -
- Wendy och Aly på restuarangen - 
 Lauren chilling at the mall -
- min froyo -
 
Hola! 
Kom precis hem efter en lång dag! Imorse åkte jag med min värdmamma Wendy, Aly och Lauren till Gilbert för att gå på öppet hus för invigningen av det nya templet där. Det var otroligt vackert och superstort! Vi fick tyvärr inte ta bilder där inne, men det var så fint, såg liksom ut som ett slott. Efter vi hade varit där drog vi vidare in till Phoenix för att shoppa lite. Jag älskar Phoenix så himla mycket, det är min nya favoritstad! Vi åkte till ett jätte fint outdoor mall och strosade omkring. Jag hade tänkt att köpa lite saker, men mitt kreditkort funkade inte, så jag får göra det nästa helg för då ska jag, Lauren och Sara åka dit för att shoppa igen. Vi åt lunch på ett grekiskt ställe och jag åt en otroligt god kyckling kebab med massa pommes. Sedan fortsatte vi med forzen yougurth ute i solen. Jag hade satt på mig svarta långbyxor eftersom det såg ut som det skulle bli dåligt väder på morgonen, men detta är ju trots allt Arizona så det slutade med att jag gick omkring och svettades som en gris i typ 25 grders värme medan alla andra gick i shorts. Men jag ska inte klaga, jag älskar värmen. Om det är så här fint väder i veckan kommer jag dra till poolen och hänga där. När vi kom hem från Phoenix runt 9 drog jag till Brenna som fyllde 18 idag och hade fest. Alla mina kompisar var där och vi hade lika roligt som vanligt, men jag åkte hem redan vid 12 eför jag var så himla trött efter den långa dagen. 
Btw, idag var det exakt 6 månader sen jag kom hit, läskigt hur snabbt tiden har gått. Happy 6 month anniversary to me! Idag är det också exakt 6 månader tills jag blir 18, 26 dagar kvar till Disneyland och 112 dagar kvar till New York. 
Hoppas alla ni där hemma mår bra! P&K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!