BURN

 
 
Hola amigos! 
Idag är det lördag och det har varit en fantastisk dag! 
Började morgonen med att prata med min absoluta favorit Lisa, så efter det var jag på galet bra humör. Sedan passade jag på att skypea med min fina familj. Resten av förmiddagen spendrade jag i min säng med massa serier. Sedan på kvällen begav jag mig till Zeffs enorma hus för att ha bonfire och fest för B som fyller 18 på tisdag. Vi myste ca 20 pers framför brasan med pizza och massa cake, men sedan bestämde Fabian sig för att kasta Lia i poolen, vilket lsutade med att vi alla hoppade i den iskalla poolen. När vi var klara där drog vi vidare till collaget för att spela racket ball och lite soccer med allt folk, och efter det drog jag hem. Och nu sitter jag här hemma framför tvn med Lauren och kollar på någon konstig serie. Aja, hade i alla fall en skit grym kväll, är så glad för mina fina vänner. 
P&K 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!