BROOKLYN BRIM

 
Glömde ju bort att uppdatera bloggen om alla hjärtans dag. Jag hade faktiskt en otroligt bra dag, vaknade upp med massa presenter av min fina värdmamma, drog vidare till skolan där jag fick mer presenter från underbara människor. På kvällen gick jag och åt middag med 3 kompisar och sedan drog vi vidare och såg på bio. Vi tittade på filmen ride along, som var helt galet rolig. Hade en riktigt bra dag iallafall.
Alltså igår var den sjukaste dagen på länge, tror aldrig jag har haft det så roligt. Tänker inte dra detaljer här, men kort sagt började jag dagen med poolhäng med två av mina favoriter ute i det varma vädret. Sedan drog jag hem för att fixa mig innan jag drog vidare på 'alla hjärtans dag fest' hos en killkompis. Var riktigt skön kväll med massa skratt och goa vänner. När jag kom hem på kvällen däckade jag direkt, och nu sitter jag hemma och smider planer inför sommaren. 
P&K 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!