ALL IN MY HEAD

 
 
- snart där igen -
Tjena gott folk! Denna veckan har gått sjukt fort! Dagarna har för det mesta bestått av tennis, som för övrigt gåt uper bra, och massa häng med kompisar. I fredags var jag och åt på Subway med Becky och bara tog det lungt, sedan åkte jag vidare hem till Brenden där han, Derek, JD, Nikki och Maddy var. Vi hade FIFA kväll, men jag sög så jag och JD åkte och köpte mat och dricka medans de andra spelade. När vi kom tillbaka tiitade vi bara på film hela kvällen innan jag gick hem för att nanna kudden. På lördagen tog jag en ordentlig sovmorgon och skypeade sedan med bästa familjen. Resten av dagen spenderade jag med Lauren med att göra sådant vi gör bäst - äta DQ och annan skräpmat i mängder, samt se på serier. Idag är det söndag och jag ska till kyrkan med min värdfamilj sen vet jag inte vad som händer... vi får helt enkelt se! 
Tog inga bilder denna helgen så ni får bilder från California istället, där jag kommer att befinna mig om exakt 3 dagar för att gå på Disneyland med massa underbara människor. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!