LOYAL

Hola amigos! Ja jag vet att jag har sugit på att uppdatera, men jag tog så sjukt mycket bilder inder spring break men sen så funkade inte minneskortet så hade ingen lust att blogga. Men jag ska fixa det så ni får se bilder där ifrån! På senaste tiden har jag bara njutit av livet, gått i skolan of course, spelat massa tennis och hängt med kompisar. För en av våra tennis matcher åkte vi till världens minsta by på bordern av Mexico. Alltså jag skojar inte vi spelade tennis 100 meter från den mexikanska gränsen, du kunde liksom se över till Mexico över bordern. Deras coach kunde ingen engelska alls, utan bara spanska och spelarna var inte heller så bra på engelska. Men det var ganska sjukt att vara så nära Mexico, vi stannade vid gränsen och tog massa bilder och åt på en Mexikansk resturang precis på gränsen. Annars så har jag varit och badat väldigt mycket, det är ju så otroligt varmt här nu så det är typ det ända jag vill göra. Har blivit en hel del turer ut till Blue Ponds med JD, Brenden, Derek, Hyrum, Taylor, Kylie, Trina, Lia och Jaden, alla här har ju trucks, så vi tar dem offroadar till ponden. Har även varit på bio med Fabian, Becky, Alex och Lia. Vi såg Captain America och den var så sjukt bra! Hade även en tränings kväll då Sara och Nikki kom över till mig och Lauren och tränade i vårt gym, men jag kände att träning inte är något för mig längre så jag åt DQ medans de tränade. Hade en pizza kväll också med JD och Hyrum som var väldigt roligt, de killarna är så jävla sköna. Vi hade morp i skolan också som är en dans, som är motsatsen till prom och är därför väldigt casual men jag hade tennis match mitt ute i nowhere tills klockan 9 på kvällen och när jag kom hem klockan 12 var det för senr för att gå, lite tråkigt var det ju att jag missade måste jag säga. Imorgon åker jag till San Diego för att ha det jävligt bra i några dagar, är super taggad! Sedan om 3 veckor ska jag till Vegas och Grand Canyon, och om yttligare 6 veckor åker jag till New York, Kanada och Pennsylvania! 
Ha de bra allihopa! Bjuder på massor med random bilder nu från sista tiden.
 
- spelade tennis i denna frisyren... fråga mig inte varför -
- finns inget bättre än Starbucks mellan classes -
- jag och Braylee på Mexikanska bordern -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!