THROW MY HANDS UP

 
Tjäääna fään! Idag lagade jag sveska kötbullar, potatismos, lingonsylt och brunsås till min värdfamilj. Till efterrätt gjorde jag även kladdkaka. Var trevligt att äta lite svensk mat igen. Och min värdpappa kom hem igår från worldmarket i Tuscon där han hade köpt daim, singoalla, ballerina kakor, knäckebröd och lingonsylt, blev otroligt glad. Jag har verkligen världens bästa värdfamilj!
På kvällen drog jag med Lauren, Tylar, Landon och Sara på fest hos Page som ska till collage nu. Var as roligt, med massa trevliga människor! Älskar verkligen att alla är så utåtriktade och trevliga här, massa pluspoäng till alla amerikanare! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!