REPELLING

 
I lördags åkte hela släkten ut till ett stort berg med massa klippor för att göra repelling. Och ni förstår inte, detta är det läskigaste jag någonsin har gjort, trodde verkligen att jag skulle dö ett tag. Man är alltså fastbunden i ett litet rep och 'hänger' sig typ ner som ni ser mig göra på bilden. I början måste du klättra ner för kanten och luta dig baklänges, och det var den läskigaste biten. När jag väl kom ner hade jag tårar i ögonen och hade masssa adrenalin pumpandes i kroppen. Men min grandma mötte mig nere med en bamse kram så då kändes allt bättre! Jag gjorde det två gånger till och då var det mycket roligare eftersom jag visste hur man skulle göra! 
Idag var det Tylers farwell så det har varit massa släkt och vänner här, och tons av mat! Har nog gått upp 5kg bara på dom senaste dagarna, usch måste skärpa mig! 
Hoppas alla har det bra hemma i Schweden, 
P&K 



Kommentarer
glimmen

Cool bild. Starkt gjort Vendela, samtidigt inte direkt överraskad att just du gör om det fler gånger när du väl testat :). Tuff tjej.
Kul att följa din blogg. Bitte, Calle o Viktor hälsar också.

2013-09-10 @ 08:42:50
Linnéa

åhhh så coolt!! Men gud vad rädd jag hade varit...
Håller med ovan, typiskt dig att göra om det flera gånger..
Tror inte du har gått upp 5kg hehe ;) du får lägga in fler egobilder :***

2013-09-13 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!