HEART ON FIRE

 
 
Förlåt, förlåt och åter igen förlåt för min extremt dåliga uppdatering! Men jag har så sjukt mycket saker att göra, så har knappt någon tid över för bloggen. Men här är lite saker jag gjort den senaste veckan: 
 
Torsdag: Var på min skolas football game, vi mötte våra rivaler the Bulldogs, men vi krossade dom såklart! Älskar school spiriten vi har, vi hade vit dress code med gröna handskar på oss, så det såg sjukt coolt ut när vi hejade. Alla blir verkligen helt galna när vi står och skriker våra ramsor. När matchen var slut sprang alla på vår läktare ner och hoppa omkring med fotbolls killarna. 
 
Fredag: Var först en sväng ner till Blaze på hans pool party, sedan drog jag hem till Mandy för film med henne, Lauren, Lexi, Sara, Brenna, Lorenzo, och Luke. Blev även en runda ner till Dairy Queen för att köpa cookie dough blizzard till mig. 
 
Lördag: Jag var på min första amerikanska dejt, wehoo. Haha det var en grupp date med två andra par. Killarna tog med oss upp till the 'wall' som är en plats uppe på ett berg med sjukt fin utsikt, där satt vi och kolla på fyverkererier. 
 
Resten av veckan har jag bara tagit det lungt och hängt med kompisar. Imorgon (onsdag) efter skolan ska jag hemtill Lia för att sova över, för på torsdag morgon klockan 5 åker vi till L.A, California!! 
Lovar att lägga upp mer bilder snart!! 
 



Kommentarer
Amanda

Alltså du bara njuter, din lilla daaaase!! Sjukt lame på skollaget, bulldogs......

2013-09-18 @ 11:33:27
Anonym

Bilder från LA sen! Säg till när du har wi-fi
Puss ❤️

2013-09-19 @ 21:43:18
Anonym

Bilder från LA sen! Säg till när du har wi-fi
Puss ❤️

2013-09-19 @ 21:43:21
Lova

LA bilder!!! Vill seeeeee miss u pusssssss

2013-09-28 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!