HOLY GRAIL

  
När skolan slutade kom Tyler och Landon och hämtade mig, och vi åkte med Nikki till seminary. Där fick man gå i ett helt kolmörkt rum och hålla i sig i en stång, samtidigt som det stod massa personer som försökte få dig att släppa stången så du skulle gå vilse. Smidiga Vendela släppte såklart räcket och gick rakt in i en vägg. Det var alltså helt tyst i rummet och helt plötsligt hörde man mig gå in i dörren samt svära lite på svenska, vilket följdes upp av ett enormt skrattanfall från mig och Tyler. 
Senare åkte jag till Zeff för att plugga med honom och några andra. Men eftersom alla hade glömt sina böcker slutade det med att vi badade i hans pool istället. Det var riktigt skönt eftersom det var 105°F ute idag!! Sedan skulle vi ut och köra med deras fyrhjulingar men däcken hade punka. Chillade iallafall där ett tag för att sedan dra hem och äta. Sammanlagt en riktigt grym dag!
Och till er som läser denna otroligt spännande bloggen - kom igen! Kommentera lite. 
P&K 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Lisaaaaa

Jag är så stolt över dig. Aldrig sätt dig blogga så bra ❤❤❤ Skype snaaart!!!?

2013-09-06 @ 12:13:33
Linnéa

HAHAH så typiskt dig att släppa, och kul att du svor på svenska hahaha!!
Smart att ni bestämde er för att träffas för att plugga så glömde ni era böcker haha! ;)
& fint där ser ut att vara :D!!

2013-09-08 @ 15:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!