CITY OF ANGELS

På stranden vid Santa Monica Pier 
På Santa Monica Pier 
Sanat monica mall 
På Madame Tussauds
Träffade på en gamal vän
I Hollywood!
Ett Mall mitt i Hollywood som vi gick i.
Söta grabbar på Hard Rock Cafe 
Universal Studios! 
På the strip utanför universal
På våra cyklar i Venice Beach 
Venice Beach
Knotts Berry Farm
 
 
 
Hejsan alla! 
Har kommit hem från California nu, och jösses amalia va amazing jag hade det där! Tog sammanlagt 967 bilder, så det var svårt att välja ut några. Men kommer nog ladda upp fler bilder snart. 
 
Så över till the good stuff: första dagen spenderade vi på Santa Monica Pier och Sanata Monica Mall, så det blev en hel del shopping där. Sedan åkte vi hem till hotellet och chillade i jacuzzin och poolen innan det var läggdags. 
Den andra dagen åkte vi till Hollywood på morgonen och gick på alla stjärnorna, och på Madame Tussauds Wax Museum. Vi gick även på ett mall där mitt i Hollywood. Det såg absolut inte alls ut så som jag hade tänkt mig, som i filmerna, men jag älskade det ändå. Sedan åkte vi till Universal Studios och åkte alla attraktioner. Kaia lurade även in oss i house of horror, och jäklar vad jag blev rädd alltså. Rekomnderar inte det! Efter vi hade varit där gick vi ut på the strip utanför universals och åt middag på Hard Rock Cafe, kollade även i alla affärer runt omkring. Sedan åkte vi hem till hotellet för att hänga ute vid poolerna och sedan sova. 
Den tredje dagen åkte vi till Venice Beach. När vi kom dit bestämde sig 12 polare och jag för att hyra cyklar så att vi skulle kunna hinna se mer, så jag och Lia delade på en  tandem cykel. Var så sjukt coolt där, men det fanns en del skumma människor där haha. Vi cyklade bland annat till Muscel Beach där alla body builders tränade. Var så sjukt otroligt att cykla omkring där i bikini i 30 graders värme med härliga människor. Sedan åkte vi vidare till Knotts Berry Farm som är en nöjespark med massa berg-ochdalbanor. 
På kvällen åkte vi ialla fall hem för att som vanligt hänga vid poolen. 
Dagen efter var det dags att åka hem igen, så vi spenderade dagen i en buss. Men det var as trevligt. 
Denna resan är en utav de bästa jag gjort, vill bara tillbaka till L.A nu! 



Kommentarer
Lova

Oops igga min förra kommenar! Gud vad kul och stort hard rock cafe miss u babe <33333333

2013-09-28 @ 11:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!