ARIZONA, I LOVE YOU

 
Hääj! Hur mår alla mina 1500 läsare? Ha. Största skämtet någonsin. Men ändå.
Idag har jag hängt med Lauren, Sara, Tyler, Landon, John och Blaze. Vi gick bland annat på bio och såg despicable me 2! Vi åt även på taco bell idag för först gången, och let me tell you, it's amazing! Eftersom det är Labor day idag passade jag och Lauren på att köpa en väst tillsammans från forever21, eftersom det är rea på allting, köpte även ett par boots. Kanske lägger upp bilder på det lite senare.  
Har verkligen insett idag hur mycket jag älskar Arizona, det är sååå vackert här. Och vi ska ju inte ens börja tala om det faktum att det är 30 grade + här hela tiden. Kunde inte bli bättre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!