suit and tie

 
Idag var det torsdag och dagens tema var skolans färger grönt och vitt, eagle pride! vi började skolan klockan 10:30 och gick till 12, för sedan var det homecoming assembly som gällde. Så alla tidigare elever som gått på skolan kom hit idag. Vårt homecoming tema är Alice in Woderland så dom spelade upp en pjäs där drottningen hade stulit homecoming. Och crosscountry, volleyball, show choir och qartett uppträdde. Min kompis Nikki blev även voted Homecoming queen, blev så glad för hennes skull! När assemblyn var klar gick vi ut på gatorna för att ha parad med massa olika floats, as nice.
På kvällen drog jag och massa kompisar till ett fair för att gå omkring och kolla och åka karuseller. Smakade fiterade oreos, och det var så sjukt gott! Halva skolan var typ där så det var kul att hänga med massa olika personer. Tänkte bara på scenen i OC när Marissa och Ryan åkte parisehjulet på the fair, mitt liv är typ som en high school film just nu, and i love it!! 
Imorgon kommer Tanner och hämtar mig runt 12 för att åka på day date, sedan är det homecoming football game och sedan dansen. 
 



Kommentarer
linnéa

uppdatera din blogg NUUUU, tack :DDDD!!!!

2013-10-31 @ 12:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!