RETROGRADE

Lauren och Nikki som rednecks på 'Merica Monday
Excited rednecks on their way to school 
Kalee och Nikki på Tropical Tuesday 
Dagens dresscode för Tropicl Tuesday 
Lexi och Seneca på pep-rallyt
The bonfire
 
Spirit week denna vecka, så tänkte berätta lite vad som hänt än så länge! 
I måndags var det 'Merica Monday, och då skulle man klä ut sig till en Redneck eller bara i USAs färger. Så jag Nikki, Lauren och Sara körde på redneck valet. På lunchen hade vi hoppborg i matsalen som man kunde hoppa på, men jag gick hem eftersom jag mådde jätte dåligt. Men trots det åkte jag, Lauren och Kalee på kvällen till våra homecoming dates för att svara dom. Jag köpte cheetos som Tanner älskar och gjorde en sign som sa: I hope this isn't too cheesy... nut i'd love to go to homecoming with you. Vi åkte till hans hus och jag la det utanför hans dörr, rang på och hoppa sedan in i bilen och körde därifrån. 
I tisdags var det Tropical Tuesday, så som ni säkert fattar skulle man klä sig i tropiska kläder, så jag körde på lite blommor i håret och blommor kring halsen. Vi hade även kortare lektioner så vi fick sluta tidigare. Sedan på kvällen klockan 7var det dags för pep rally i gympasalen. Där körde vi massa lekar, bland annat en där alla grades skulle snurra runt och sedan springa mot en pinata för att slå sönder den. Men en freshman kille sprang åt fel håll och sprang istället mot publiken och råkade slå någon kille med slagträet. Det var skit roligt, (killen skadades inte!!), och sedan hade vi paj ätar tävling. När pep-rally var slut så gick vi ut till parkeringsplatsen för att ha en stor bonfire och sedan fest på the parking lot, med massa hög musik. Var otroligt lyckat, kändes typ som jag var med i en amerikansk high school film. Livet leker verkligen! 
I onsdags (idag) var the Multiplicity Wednesday och då skulle man klä sig i likladana kläder som massa andra. Dagen var vanlig, så jag hade tyvärr 4 tests, men förhoppningsvis failade jag inte dom. Efter skolan åkte jag hem till Kaia och hängde. Och nu så är jag hemma och ska sova. Imorgon börjar jag 10:30 och går bara till 12, för sedan är det pjäser och sedan parad. 
P&K en väldigt lycklig tjej 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!