I TAKET LYSER STJÄRNORNA

 
Hola amigos! Tänkte uppdatera lite vad jag gjort de senaste dagarna. 
I lördags var jag på fest hos Marissa som hade fyllt år. Vi gjorde ett as roligt game, där alla åkte i sina bilar och fick en ledtråd i början för att hitta fler ledtrådar som fanns i brev runt omkring hela staden. Så varje ledtråd ledde lixom vidare till nästa. Varje minut vi var borta fick vi en poäng, och om man ringde för att få hjälp med ledtrådar fick man två extra poäng. Och det gick alltså ut på att få så lite poäng som möjligt. Mitt kag förlorade, men jag hade as roligt, förutom när vi var på kyrkogården och Tanner skrämde livet ur mig. När det var klart hängde vi bara hemma hos henne och åt pizza och chillade. 
Resten av veckan har jag bara tagit det lugnt.
I tisdags var det massa brudar över hos mig och Lauren efter skolan. Sedan på kvällen åkte jag och smliley till Walmart för att köpa massa halloween saker. När vi kom hem dekorerade vi hela huset, och eftersom halloween är Laurens favorit högtid så gick vi all in. 
Idag (onsdag) åkte jag med Clara till fear faktor där vi var tvugna att göra massa sjuka challenges. Jag fick tillexempel ta massa sardiner i munnen och sringa med dom runt en baseball plan. Kan säga att jag alrdig mer i hela mitt liv kommer äta det igen, det luktade så sjukt äckligt. Men hade jätte roligt ändå. 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är as trött, men jag taggar nästa vecka för då är det spirit week och homecoming!! 
P&K 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!