HOMECOMING

 
I lördags så drog Lauren med mig till Wallmart på kvällen för hon behövde köpa någonting, men när vi väl är där så har hon inga pengar, men jag passar ialla fall på att köpa lite saker. Sedan åkte vi till Dairy Queen eftersom jag ville ha en cookie dough blizzard. På vägen hem hämtar vi upp Sara och Mandy för vi tänkte ha film kväll. När vi väl kom hem går jag till mitt ruum för att lägga av sakerna jag köpte, och ser att min dörr är stängs. Och jag kom ihåg att jag lät den va öppen så jag undrar lixom vem det är som har stängt den. När jag väl öppnar dörren till mitt rum är det helt fullt med ballonger överallt (bilderna). Jag blev as chockad och Lauren, Sara och Mandy kommer in till rummet, dom hade ju då vetat om att detta skulle hända och det var därför Lauren hade dragit med mig till Wallmart. På min säng stod det "It would be a perty to go to Homecoming with you! Pop the balloons to find out who..." Så jag börjar genast poppa ballongerna, och tillslut så hittade jag den rätta ballongen med en lapp inuti där det stod Tanner. Så Tanner bjöd alltså ut mig till Homecoming på fredag. I de flesta skolor är Homecoming formellt, men inte här, vi har bara på oss en T-shirt som daten köper till dig som matchar hans. 
Blev sjukt överraskad, men så otroligt glad! Längtar tills Fredag!! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!