we fly

bästa football gamet ever! 
Kalee och jag på the football game 
en del av all junk food jag har ätit dessa två veckorna
laurens cross country race 
 

hej bloggen! 

har varit upptagen dessa två veckor till max, har knappt en ledig stund. Förra helgen spenderade jag i Phoenix med min värdfamilj för Lauren hade cross country State, så jag tittade på henne och hon var jätte duktig. Sedan passade vi även på att kolla runt i massa affärer och äta på resturang när vi var där. Vi åkte hem på lördag eftermiddag för att kolla på killarna när dom hade sin första football game i state, och vi krossade Morenci totalt. Eftersom dom har tagit sig till state delfinalerna så är det vinna eller försvinna som gäller. 

Hela den här veckan har jag börjat på soccer och haft try outs varenda dag. Och förutom konditionen på fotbollen har varit en väldigt chill vecka, har ätit ute varenda dag, åt på en jätte god Hawaiisk resturand, Denny's, mexikansk och pizza. 

Hade namnsdag förra veckan och det har dom ju inte här, men jag berättade om det för Lauren så när jag vaknade på min namnsdag hade hon dekorerat hela min hall och satt upp bilder och bakat en jätte god tårta till mig där det stod happy Vendela day. Jag har lätt världens bästa värd syster.

Har dessutom frågat Zeff till winter formal. Gjorde en skylt som han var tvungen att fylla i för att lista ut vad det var och skrev på slutet att jag skulle go nuts if he said yes, och så köpte jag massa nötter och godis med nötter och satte mitt namn på dom. Han svarade mig genom att dekorera mitt rum, han satte en stor skylt på min sang där det stod; I’d be an airhead not to go with you… so it’s a definite yes!! Och så låg det massa airheads, som är ett slags godis överallt i mitt rum.

Den här helgen hade jag road trip med massa kompisar till Phoenix för att kolla på football killarnas kvarts final. Och det var helt sjukt vilken spännande match det var. Motståndarlaget gjorde touch down, sen gjorde vi det, sen gjorde dom det osv. 3 sekunder innan matchen slutade låg vi under med 5 poäng, och vi hade bara ett sista försök att få dom där sista poängen, och som sagt är det ju vinna eller försvinna. Och under dom här 3 sekunderna så lyckas vi få en touch down, och vi i publiken blev helt galna och bara rusade in på planen för att krama om killarna och fira. Det var verkligen den bästa matchen jag någonsin varit på, kändes som en film. Är så stolr över killarna och över att vara en eagle. Efter matchen åkte vi till Five guys och åt hamburgare, och jävlar va goda dom var. Det var lätt de godaste burgarna jag någonsin smakat, rekomenderar verkligen det. Och det bästa var att dom fyllde en hel påse med pommes när man bara beställde en liten. Mums! Vi kom hem sent på natten och hade sleep over så jag somnade inte förens klockan 5. Två riktigt grymma veckor, hoppas era var lika bra! 

puss

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!