UNTITLED

Salt Lake City, Utah 
 
Väskorna är färdigpackade nu, för imorgon åker vi upp till Utah för att spendera Thanksgiving där med släkt. Kommer ta circa 13 timmar i bilen, men finns så mycket att se på vägen dit så jag tror jag kommer klara det. Är verkligen super excited för att fira Thanksgiving, äta massa mat och shoppa loss på black friday. Dom kommer dessutom förmodligen att ha snö där uppe vilket jag tycker är lite mysigt. Vet inte om jag kommer ha något internet där uppe, men jag ska försöka att blogga. Om inte så uppdaterar jag på måndag då jag är hemma igen. Fick för övrigt reda på idag att vi ska till Texas på jullovet, så det ser jag fram emot. Livet leker, vad kan jag säga? 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!