TUCSON

så fint här!
standard frappuchino @starbucks
första gången jag prövat Swedish Fish som var helt ok! 
vpappa, vmamma, vsyster och grandma och grandpa Welker 
lägger ut bilden på den nyttiga maten jag åt så jag inte framstår som tjock 
Lauren made it to State!!!
 
Wazzup!? 
Igår efter skolan drog jag hem, packade väskan och åkte tillbaka till skolan för att åka med pepp bussen till Morenci där vi hade football game. Kvällen bestod av massa hejarramsor på lektaren med världens underbaraste människor, skratt och skräpmat. Vi förlorade tyvärr, men kvällen var grym ändå. 
Idag åkte jag och min vfamilj in till Tucson där Lauren hade cross country sectionals där man kvalar till state, som är för hela Arizona. Lauren var jätte duktig och made it to state både individuellt och med hela laget, och killarna från skola gjorde också det. Blev så glad för hennes skull, hon förtjänade det verkligen. Jag tror nog jag var mer nervös än henne, stod iallafall på sidan och skrek som en galning. 
Efter racet hängde vi i Tucson eftersom det var min första gång där, och vi åkte bland annat förbi och kollade på University of Arizona campuset, och det var så fint där. Sean åkte vi och åt på Sweet Tomatoes som är en buffé resturang, så du kunde alltså äta hur mycket du ville. Maten där var hur god som helst, och jag åt mig själv in i en matkoma. Grandma och grandpa Welker hade flygit hela vägen ner från Utah för att komma och kolla på Laurens race så dom var med oss hela dagen. Måste btw lägga till att det är November, och det är strålande sol här och jag gick omkring i short idag. Älskar jag Arizona? JA! 
Kom iallafall hem nu efter en timmes bilresa och ska snart till Denny's men några kompisar. 
Hoppas alla ni där hemma har det bra! 
P&K 




Kommentarer
Lisa

ÅH ALLTSÅ ÄLSKADE DU! Du verkar ha det så bra där borta och jag saknar dig massor när jag ser alla bilder. VILL VARA DÄR MED DIGGGGG. Hoppas du mår bra baby, love you.

2013-11-04 @ 15:52:49 | http://enligtlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!