happy halloweeK

       
 
Hejsan alla!
Kan ju inte påstå att jag är den bästa bloggaren... Det var ett tag sen nu, men jag ska försöka bättra mig. 
Idag var det Halloween så efter skolan åkte jag och Lauren hem och carved våra pumpor, och dekorerade klart huset. Massa kompisar skulle komma över till oss vid sex,men jag var som vanligt fett sent ute, så 20 minuter innan alla kom sprang jag omkring i huset i ett försök att sätta ihop en kostym. Tillslut så blev det en maid costume, som blev helt hyfsad med tanke på hur lite tid jag hade. När alla kommit över så drog vi ut för att trick or treata, och det var helt galet! Gatan som vi gick på hade spärrats av av polisen och inga bilar kunde köra där för det var så mycket folk. Alla här går verkligen fullt ut när dom dekorerar sina hus, och det fanns så sjukt läskiga saker. Det var lite roligt att alla som trick or treatade var små barn, men så kom vi där ett gäng 17-18 åringar och tiggde godis. Men det var så värt det! När vi var klara så gick vi tillbaka till vårat hus för att baka kakor och kolla film ett tag innan vi drog iväg till ett haunted house. Det var circa en halvtimme kö innan vi äntligen kom in, men när vi väl gjorde det var det verkligen värt det. Jag är ganska lättskrämd och jag tycker inte om clowner så när en clown hopade fram i delen som var en circus fylld med massa äckliga dockor blev jag så rädd att jag råkade knocka Nikki i huvudet med min damm vippa. Och killarna fick på riktigt dra mig igenom hela hust för att jag var så rädd. Men vi överlevde the haunted house och jag hade en jätte awesome Halloween. 
P&K 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!