WINTER FORMAL

min grupp när vi spelade paintball
min dejt Zeff
me in black in action 
jag och min dejt
akta, jag är farlig
Zeff och Fabian in action
hos Zeff innan dansen
hela gruppen
den otroligt goda maten
jag och Lauren
mitt korsage som jag fick av Zeff
jag och Zeff är normala
 
 
Hej kompisar! 
Den här helgen har varit en av de bästa, det var nämligen winter formal. För er som inte vet är det en skoldans, som prom fast nu under vintern (duh), och innan dansen gör man en dags dejt med en grupp av kompisar och deras dejter. Vi började dagen klockan halv 1 på pizza hut där vi i min grupp åt lunch. Vi var en grupp på fem par. Sedan åkte vi ut mitt i öknen i våra trucks till ett ställe som heter dry lakes för att göra paintball. Det var ett jätte coolt ställe med massa diken som man kunde gömma sig i. Vi delade upp oss i två ag, dejter i samma lag för att köra capture the flag. Mitt lag vann alla gånger såklart. Om ni inte har spelat paintball förut så let me tell you, it hurts! Men som tur är hade jag satt på mig massa lager med kläder för att det skulle göra mindre ont. Men ååh vad jag älskade det, ska lätt göra det igen, verkligen en av de roligaste sakerna jag gjort.
Vid klockan halv 5 så åkte alla hem till sig för att göra sig i ordning. Lauren var i en annan grupp, men vi gjorde oss i ordning tillsammans och hon fixade mitt hår. Klockan 7 efter massa stress kom min dejt Zeff och hämtade upp mig, och vi åkte till hans jätte stora och fina hus där hans mamma hade lagat oss en trerätters middag. Åh herre vad god den maten var! Förlåt mamma, men Zeffs mammas potatisgratäng var tillochmed bättre än din... Vi tog även massa kort där, men tyvärr är jag ju världens mest ofotogeniska person. Efter middagen åkte vi till dansen, var ganska besviken på DJ:n, han spelade jätte tråkiga låtar, musiken på Homecoming var way bättre. Men vi hade det awesome ändå, hade verkligen världens bästa dejt. Efter dansen åkte jag och min grupp till Denny's för att dricka smoothies och milkshakes. Efter det bar det av hemmåt för att sova. Var enormt trött, vaknade inte förens klockan tre dagen efter med världens huvudvärk. 
Hade världens bästa winter formal dance! Tack till Zeff som var helt underbar. 
P&K 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!