LATELY

 
 
Herregud vilken stressad vecka det har varit. Har haft fullt med plugg och prov. Men som tur är har vi fotbolls träning varje dag och det gör min dag, samt min underbara vfamilj. Har haft otur och fått shin splints så varje gång jag springer på träningarna dör jag lite.
I Tisdags efter träningen jobbade jag i kiosken medans killarna hade basketboll matcher i vår skola, så när jag var klar kollade jag på matcherna med några kompisar. Förra helgen har jag tog jag det lugnt, hängde med Sara, Lia, Lauren och Tanner i fredags och Lia frågade bland annat Brent till winter formal som är på torsdag. Tanner körde oss dit och så lämade vi en påse med jord från Lia med en lapp där det stod "I'd be a dirtbag not to ask you to winter formal! Look in the bag to find out who." Så vi ringde på dörren och kuta till bilen, men jag är såklart smidig och halvramlar. I lördags hade alla exchange students ett christmas party, och det var hur trevligt som helst. Vi tog alla med oss mat från våra hemländer och körde ett julklapps spel. 
Denna veckan har jag haft träning varje dag, och vi hade även en match som vi förlorade. 
Idag fyllde Aurelia 17 år så jag, Lia och Kaia åkte till Casa Manana som är en mexikansk resturang med jätte god mat. Jag och Lauren har btw julpyntat hela huset, så har värsta julkänslan nu. Bara en vecka kvar av skolan, men den består av massa finals vilket suger. 
Nu måse jag skriva en persuasive speech att hålla imorgon, whish me good luck! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!