FINALS

 
Idag har varit en tuff dag, sa hejdå till min familj hemma i Sverige som åkte utomlands för att spendera jul där. Känns konstigt att jag inte kommer spendera jul med dom i år...  
Anyway, idag hade jag mina första finals i Engelska, American History och Chemisry, och det gick faktiskt jätte bra. Var mycket enklare än vad jag trodde, jag fattar inte vad hypen med finals är. Mellan två av finalsen så åkte jag med Becky, Aleksandra, Kelsey och Lia till Starbucks för att fika. Skolan slutade vid halv tolv och då var det dags för soccer practice som vanligt. Efter träningen hämtade Brandon och Daniel mig och Lia i deras enorma truck och så tog dom med oss till Dairy Queen för att äta glass. Efter det hämtade min vmamma mig och vi åkte till Kainoas som är en hawaiisk resturang för att äta middag. När jag kom hem efter det hade jag en överraskning i kylskåpet, Brenna hade bakat en super god choklad tårta till mig bara sådär. Blev super glad, hon är så gullig. Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på frozen tills jag somnar.
Ska btw till Phoenix på fredag för att hämta upp min vpappa som kommer hem från Texas, så vi kommer stanna på ett hotell där för att slippa köra hem i natten, och göra lite christmas shopping. 
Hoppas alla har det bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!