WE DON'T WASTE NO PRECIOUS TIME

 
 
Tjena gott folk! Jag är sämst på att uppdatera, men jag lovar att jag ska bättra mig. Har ialafall kommit fram till min värdfamilj nu. Men resan dit var lång, ni som känner mig lär knappast bli förvånade när jag berättar detta. Mitt flyg från Island till Minneapolis var försenat 2 timmar pga. tekniskt fel, så när jag väl kom fram till Minneapolis hade jag missat mitt flyg till Phoenix. Jag var helt ensam på flygplatsen, som höll på att stänga, och fick typ värsta paniken. Men EF fixade ett hotell till mig som jag fick sova på över natten, och det var en jättegullig kille på flygplatsen som hjälpte mig att hitta och allting. Så morgonen efter, efter en massa krångel med flygbolagen satte jag mig på flyget till Phoenix. Väl på flygplatsen mötte Wendy (min värdmamma) och Lauren (min värdsyster) mig. Ska göra ett inlägg sen där jag berättar allt om min värdfamilj.
Lauren var så himla gullig, hon hade fixat en suprise birthday party till mig på min födelsedag hos hennes kompis. Dom hade vääärldens godaste oreo tårta där. De andra dagarna här har jag spenderat med Laurens kompisar, vi har badat i världens största pool och shoppat lite i deras town. Har tyvärr glömt att ta bilder, men jag lovar att jag ska skärpa mig!



Kommentarer
Johannabeng

Härlig blogg! Älskar namnet på passet 😏😏👌

Svar: haha tyst med dig din mobbare! :(</3
vendela jawo ström

2013-08-14 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!