TREASURE

 
Hej kompisar! Kom precis hem efter en kväll ute med Lauren och Sara. Vi åkte till deras collage och åkte rollerblades. Det var skit kul, fast jag var dock sämst på att åka. Sedan åkte vi och köpte frozen yougurth, och de hade världens godaste smak där, den hette cookie någonting tror jag. Min är den stora till vänster på bilden såklart, om ni inte har förstått det så äter jag som en flodhäst. Och ja, jag har typ redan gått upp 10kg från all mat jag har ätit här men det är såå gott! Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon, jag och Lauren ska gå på pilates haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!