POP IT REAL GOOD

We love pop-tarts!
 
Skolan rular på bra, och jag börja hitta lite nu, samt känna igen de flesta ansikten. Bytte matte klass idag från Algebra 2 till Algebra 2 Finance A, som ska vara lite enklare. Går iallafall massa seniors i den klassen som jag känner så det känns bra! Imorgon har jag Earth Science test, så det är plugga som gäller ikväll. Måste även skriva fem dikter på engelskan, och jag säger bara att jag är värdelös på att göra det på svenska, så vill inte ens tänka på hur dåliga de blir på engelska... Men annars så flyer talet på bra, det ända negativa är väl min svenska accent. På torsdag till söndag åker min värdfamilj till Utah, men jag och Lauren stannar hemma. Så jag var nyss på Walmart med Kevin och Wendy för att köpa massa mat till mig och Lauren. Passade då även på att köpa massa pop-tarts, eftersom jag hade lovat Lauren att äta det med henne den första gången. Dom är såå delicious!! Speciellt om man har dom i toastern! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!