NO SLEEP TONIGHT

 
Mat vi åt i bilen påvägen upp, Doritos<33       Aurelia (tyskland) och Kaia (Norge) som båda går i min skola
 
Fabian (Nederländerna) går i min skola            Jag och Fabian, med mina älskade doritos occh 44ounces mugg
 
Bendic (Norge) som går i min skola                           Jørgen (norge) och Eilev (Norge)
 
Bendic, Kaia och Eilev                                          Line dancing på kvällen 
 
En rodeo lek vi körde på dagen                             Smores på kvällen
 
Världens godaste (och största) sandwich                På vägen upp, så himla fint 
 
Jag, Aurelia och Kaia på vägen hem i våra cowboy kläder  
  
Amy (Norge), jag, Kaia och Aurelia
(bilder tagna av Kaia, allamerican.blogg.no)
 
I fredags på lunch rasten åkte alla vi utbytisar upp till Show Low för att ha en orientation camp. Vi var hela 62 stycken, där de flesta antingen var från Norge eller Tyskland. Men jag träffade även 3 andra svenska killar. När vi äntligen kom fram till campen efter 3 timmar i bilen med massa mat gick vi omkring och hälsade på alla. Sedan spelade vi volleyball och satte upp tälten som vi skulle sova i. Vi hängde omkring lite innan det var dags för middag som bestod av massa hot dogs (blä) och sallad, och Doritos mums! Sedan grillade vi marschmallows och gjorde smores över lägerelden. På kvällen lärde vi oss line dancing, men som sedan övergick till massa house music. Kvällen fortsatte med att bara hänga omkring med alla, vilket var jätte mysigt. Delade tält med ca 10 andra tjejer och jag hade glömt min kudde så min rygg var helt förstörd dagen efter. Vi började den nya dagen med massa amerikanska pannkakor till frukost och frukt. Sedan hade vi lite 'lektioner' där de gick igenom alla regler. Sedan skulle alla olika länder upp och sjunga sina national sånger och visa sina flaggor. Jag och de tre andra svenska killarna kunde såklart inte vår national sång, bara början och slutet. Så mitt i låten blir vi alla tysta och tittar på varandra, och alla andra börjar as garva. Men vi fortsatte med att upprepa 'jag vill leva jag vill dö i norden' typ 3 gånger. Alla andra kunde såklart sina national såger, typical oss swedes. Sedan lekte vi lite olika lekar i våra cowboy hattar och scarves. På eftermiddagen var det dags att åka hem igen. Hade verkligen en jätte bra helg, var jätte trevligt att träffa alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!