LUCKY

 
Okay, jag vet att jag bloggar om mat hela tiden, men whatever jag älskar ju det. På bilden ser ni min nya mat-crush som Nikki gav mig idag, Hershey's cookies n cream! Det är såååå gott!! Tycker egentligen inte om deras coklad så mycket, men denna är underbar! Efter skolan åkte jag hem till Lia för att plugga lite, eftersom jag inte hade volleyball practice idag. Sedan kom Lauren och hämtade mig och så åkte vi till College för att ha 1 timmes pilates, vilket var extremt jobbigt. Kul att jag är i typ världens tjockaste land men alla där va mer vältränade än mig. Känner att jag måste kompensera för all den onyttiga maten jag äter här. När vi kom hem så hade vi myskväll och kollade på film. Eftersom alla andra är i Utah. är det bara vi hemma. Imorgon är det äntligen fredag, och då händer det lite grejer, men mer om det får ni veta imorgon! 
 
Till mamma: kan du skicka choklad tack? Degestive, mjölk, daim och sweitzer blir bra tack! Och Lauren vill också ha! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!