MOVIEEEE

 
 
Har precis upplevt min första amerikanska bio, wehoo. Jag, Lauren och Tyler såg på Percy Jackson II, som faktiskt var väldigt bra! Deras bio är ganska så annorlunda från våran, tex. när jag beställde popkorn frågade hon i kassan om jag vill ha smör på. Jag sa ja, så hon vänder sig om till en skit stor pump och bara öser ner en halv liter smör i mina popkorn. Trodde jag skulle få en hjärtattack av att äta dom, men gott var det i alla fall! Och sedan beställde jag en medium cola, men deras 'medium' var enormt stor. Hela muggen var lika stor som mitt huvud.
Sara kom precis över, så vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!