MISTER COOL

 
Första riktiga dagen i skolan är nu avklarad! Börjar klockan 7:30 och går till 15:14 (fråga inte varför dom inte bara har 15:15) och sedan har jag practice klockan 15:45. Jag har sån tur att Lauren skjutsar mig till skolan på morgonen så jag slipper ta skolbussen! Och på lunchen åker vi iväg från skolan och äter. Det är bara freshmens och sophmores som äter i kafiterian eftersom de inte har bilar. Fick både kemi läxa tills imorgon och engelsk uppsats till måndag. De flesta klasserna var rätt sköna idag med, men i algebra 2 och earth science hade vi pre test för att se vilken nivå vi ligger på. Earth Science gick bra, men på matten körde jag bara random bokstäver eftersom det var multiple choices. Som tur är har det ingen betydelse för betygen! 
När skoldagen var slut var det dags för volleyball träning, och som vanligt hade vi fys i början så mina ben håller på att dö. Har dessutom fått världens störst blåmärke över hela min arm från träningen.
Aja, imorgon drar jag på camp tillsammans med alla utbytesstudenter från Arizona. Detta betyder att jag slipper både 6th och 7th period. Innan vi åker så ska jag käka pizza med Kaia, Fabian, Bendic, Davide, Jonas och Aurelia. Vet inte om jag kommer ha något internet på campet, men jag lovar att ta jätte mycket bilder så jag kan visa er sen! Och btw, om någon har några frågor så är det bara att ställa på! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!