LOST

 
Tänkte berätta lite om de resor som jag ska göra under detta året som jag vet om just nu.
UTAH: om två veckor åker jag och min värdfamilj till Utah för att hälsa på deras släktingar, och där ska de även springa ett marathon.
CALIFORNIA: i september åker jag med alla utbytesstudenter till California i fem dagar för att glida omkring.
HAWAII: i september ordnas en resa till Hawaii som jag gärna vill åka till. Så mamma, pappa när ni läser detta var vänliga och tänk över det! "spend your money on experiences not material".
CALIFORNIA: i slutet av skolåret får man åka med kören i skolan till Cali för att gå på disneyland wehoo.
NEW YORK: när skolan har slutat ska jag och min värdfamilj åka till the big apple för Laurens senior trip.
Ser fram emot alla resor så galet mycket, ska bli så roligt att få uppleva hela USA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!