FOR THE FIRST TIME

En del av skolan
 
Första skoldagen idag! Vi började med assembly i gympasalen där de visades film, cheerleaders:en upträdde samt brottning i sumo-dräkter. Allting gick grymt tills någon bestämmer sig för att alla utbytesstudenter ska komma ner på scenen och säga sitt namn och vart man kommer ifrån framför alla elever och lärare på skolan. Usch säger jag bara! Sedan började skoldagen och allting gick jätte bra! Men jag kan ju säga att jag såg lika vilsen ut när jag försökte hitta alla klassrummen som när jag tappar bort mamma i affären. Men jag lyckades alltid träffa någon jag kände som kunde visa mig vägen. Det ända vi gjorde i alla klaser idag var att presentera oss och gå igenom våra syllabus. Ååh måste bara säga att jag älskar min Am History lärare Mr Barwick, stört skön! 
Efter skolan hade jag volleyball träning och jag made the team! Woop woop! Innan hade vi bara try-outs men jag kom med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!