DOIN' IT RIGHT

 
Vår gympasal. Home of the eagles!
@ Walmart
Idag gick jag med i skolans volleyball lag, och var med på min första träning. Fy va jobbigt det var för en tjockis som mig! Vi hade 1 timme kondition och styrka och sedan 1 timme volleyball träning. Har aldrig spelat det förut, men det var roligt att prova på något nytt. Och Kaia gick även med, så jag var åtminstonde inte ensam nybörjare. Så nu är det 2 timmar träning varenda dag med laget ända tills denna säsongen är slut!
Efter träningen hämtade Lauren och Tyler mig och vi åkte till några affärer och kollade lite, och jag köpte shorts till volleyballen. I en affär vi gick in i sålde dom sport saker, och gäver. Japp dom hade en hel sektion med bara massa gevär, det är nog bara i USA man hittar sånt. Sedan åkte vi till Wallmart, första gången jag var där! Och wow va det var stort. Det bästa var nog att dom hade en McDonalds inne i affären, och gissa vad dom hade 50 meter utanför? Jo en till McDonalds såklart haha. Jag köpte ialla fall massa saker till skolan där. På tal om det, skolan börjar på onsdag herregud!
  • En till rolig sak, mitt nya namn här är Ella, som Sara kom på, för ingen här kan typ säga mitt namn. Plus att det är så långt så alla glömmer det. Så Ella är det som gäller nu!

Efter Walmart åkte vi hem och åt middag med familjen. Sedan åkte jag och Lauren hem till Lexie där Sara, Mandy, Brenna, Seneca och Shania också var. Väligt trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!