DÄR PALMERNA BOR

      

 
 

Imorse åkte jag med Kaia's familj till College, där hennes värdpappa lärde oss att spela baseball. Lyckades faktiskt få in några träffar! Det var iallafall hur trevligt som helst. Sedan åkte jag hem och gjorde frukost vilket bestod av svenska pannkakor, men jag tror nog att jag va den enda som gillade dem haha. Sedan fixade vi oss och åkte tillbaka till College för att ha picknick ute på gräset med massa brudar. Passade även på att kolla in alla snygga college football players som gick förbi oss på campuset. Senare var det dags för volleyball träning, och jag kan glatt medela att jag var way bättre idag. Efter en hård träning kom Lauren och hämtade mig och jag åkte hem för att äta middag. Nu har jag precis kommit ur bubbelbadet och ska mysa till det med en film och något gott att äta sista kvällen innan skolan börjar. Så där har ni min dag summerat i 150 ord! 

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!